З ІСТОРІЇ СТВОРЕННЯ

1936 Року у Кузьминцях створено навчальний заклад по підготовці кваліфікованих робітничих кадрів. Перший випуск 210 учнів - водії автомобілів терміном навчання 3 місяці. На той час було 4 автомобілі ГАЗ - АА і 3 автомобілі АМОФ - 15.

Згодом почали готувати трактористів. Матеріальна і навчальна база була недостатньою для нормального навчання. У 1941 році відбувся випуск і двох груп трактористок (відчувався подих війни).

Велика Вітчизняна війна на чотири роки перервала навчальний процес, але 1945 році відновлено роботу Кузьминецької агрошколи рільників. У 1947 році школа отримала жатну - лобарійну молотарку, трактор ХТЗ і автомашину ГАЗ - АА.

З тих пір навчальний заклад поповнюється новим обладнанням, сільськогосподарськими машинами, тракторами та комбайнами.

На сьогоднішній день ліцей забезпечений усім необхідним для навчання по професії "тракторист - машиніст; водій автомобіля категорії С".

Парк ліцею налічує 37 тракторів, 5 комбайнів, 15 автомобілів, більше 160 машин. Обладнано 9 лабораторій 6 категорії.

Але саме головне, що навчальному закладу створений колектив викладачів спец предметів і майстрів в\н навчання. Потрібно сказати, що люди підібралися не просто грамотні й кваліфіковані, а справжні ентузіасти своєї справи.

Про високий рівень підготовки свідчить те, що учні ліцею за останні роки займали призові на конкурсах професійної майстерності. Учень Войтович Сергій - перше місце на обласному конкурсі кращий по професії. Блінов Сергій - перше місце обласний конкурс орача. Палій С.К. перше місце - обласний конкурс на кращого водія.

Гордістю ліцею можна назвати випускників: Ярового Михайла Савовича - орденоносця, Героя праці Павло Павлович Дембіцкий орденоносець.

Апостол Олександр Петрович - обирався депутатом Верховної Ради України.

Випускники ліцею успішно працюють на сучасних марках тракторів, автомобілів і комбайнів вітчизняних та зарубіжних фірм.

ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ :

- Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва
(категорії "А1", "А2", "В1").
Водій автомобіля (категорії "С1", "С").
Слюсар-ремонтник.
Термін навчання : 3 роки.


- Кухар ІV розряду; кондитер ІІІ розряду.

Термін навчання: 3 роки.


- Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва
(категорії "А1", "А2", "В1") .
Водій автомобіля категорії "С".
Термін навчання: 1,5роки.


- Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва
(категорія "А1", "В1").
Водій автомобіля категорії "С".
Термін навчання: 1 рік.

- Кухар ІV розряду; кондитер ІІІ розряду.

Термін навчання: 1 рік.

До Вашої уваги:

В ліцеї проводиться курсова підготовка трактористів-машиністів категорії "А1" , "А2" . "В1" , "D1" , "G1" .
А також , професійна перепідготовка та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів категорії "D", "D1", 

   ТРАКТОРИСТ-МАШИНІСТ С/Г ВИРОБНИЦТВА; СЛЮСАР-РЕМОНТНИК; ВОДІЙ КАТЕГОРІЇ С1, С.


КУХАР IV; КОНДИТЕР III

Професію "Кухар, Кондитер" Ліцей готує з 1991 року, а з 2002 випускники отримують кваліфікацію "Кухар кондитер". Кращими майстрами в/н є майстер II-категорії, Гайдучок В. О.; майстер II- категорії, Никитюк А.О., майстер II- категорії; теоретичні заняття приводять викладачі.  ЗадериловаТ.В. - викладач І - категорії.

За період з 1991 р. по 2024р. навчальний заклад підготував більше 1000 високо кваліфікованих спеціалістів. Більшість з них працевлаштувалось відповідно до набутої професії за місцем проживання , а Мусінкевич Володимир створив своє кафе в Чехії, Розінець Наталія - шеф-кухар на *** , Дейнека Юлія та Дейнека Ольга - провідні кондитери кондитерського цеху м. Києва.

Кращі учні ліцею постійно беруть участь в професійних конкурсах, де вони показують високу майстерність.

Якщо хочете отримати високу кваліфікацію по спеціальності "Кухар-кондитер", то завітайте на навчання в наш ліцей.

ОПЕРАТОР КОМП'ЮТЕРНОГО НАБОРУ

Професія XXI століття, яка користується великим попитом на ринку праці. Комп'ютерна техніка на даний час досягла в своєму розвитку настільки високого рівня, що перетворилась в одну з важливих сторін оточуючої людину дійсності. Використання та подальше впровадження таких технологій вимагає достатньої кількості професіоналів.У наш час бурхливого росту інформаційних технологій виникає потреба у великій кількості людей, з умінням працювати на комп'ютерній техніці. Ці вміння і знання значно підвищують культуру праці, її продуктивність у багатьох сферах діяльності людини.

Оператор комп'ютерного набору повинен уміти не тільки працювати на локальному комп'ютері, а й проводити монтаж та налагодження комп'ютерних мереж. В училищі для цього змонтована локальна мережа, що охоплює комп'ютери в двох корпусах. Локальна мережа училища забезпечує роботу в Інтернеті на всіх робочих місцях учнів і співробітників. Створений внутрішньоучилищний Інтранет - сайт, на якому розміщено величезну кількість документації, літератури, розважальної інформації. Мережеві технології використовуються для спілкування учнів та проведенні тестів з виставленням оцінок.

Учні вивчають такі програми:
- Microsoft Windows XP, включно з додатками;
- Інтернет-браузер Microsoft Internet Explorer;
- Текстовий редактор Microsoft Office Word;
- Електронні таблиці Microsoft Office Excel;
- База даних Microsoft Office Access;
- Презентація Microsoft Office PowerPoint;
- Поштова програма Microsoft Office Outlook;
- Графічний редактор Adobe Photoshop;
- Видавнича система Adobe PageMaker;


ЛАБОРАНТ ХІМІКО-БАКТЕРІАЛЬНОГО АНАЛІЗУ

Професія: Лаборант хіміко-бактеріального аналізу була відкрита в Кузьминецькому ПАЛ в 1985 році. Було набрано групу в кількості 30 учнів. По навчальному плану повинні були знати і вміти на професійному рівні визначати: забрудненість повітря хімічними елементами та бактеріями, хіміко-бактеріологічний аналіз продуктів тваринництва, а також хімічний аналіз землі і добрив.


Випускники училища, а згодом ліцею влаштовувались і працюють в різних лабораторіях, починаючи лаборантами в школах, цукрових заводах, консервний комбінатах, м'ясокомбінатах, молокозаводах.

Професійної майстерності учням надають справжні фахівці своєї справи.

Це майстри та викладач ., які є кращими по даній професії.

Серед кращих випускників є: Свитко Г. - Київський технологічний університет, факультет "Мікробіологія". Ліщина Л.В. - Вінницький м'ясомолочний технікум. Сільвашко Л,В. - Вінницький м'ясомолочний технікум. Мачушенко С. - М'ясомолочний технікум м. Волода. Ковальова Т. - Вінницький м'ясомолочний технікум. Рябокінь К.А. - м. Дно., Псковська обл. Кицю О. - Оонівський університет харчових технологій, технолог, м. Хмельницький. Тарасюк В. М. ПГТ Станіславчик, технолог ковбасного цеху. Хомчак Р. А. - лаборант Барського цукрового заводу. Невріцька А. - зав. лабораторією Хмільницького молочного заводу.

Під час навчання в ліцеї проводяться тижні професій. В відповідні дні проводяться олімпіади, вікторини, професійні конкурси: " Кращий по професії", "КВК", розважальні вечори.



ПЛОДООВОЧІВНИК

Професія плодоовочівник - одна з найдавніших на землі. В Україні плодоовочівництво виникло і розвивалося з давніх часів. Як свідчать стародавні зображення плодів та описи садів на території України плодові насадження вирощували ще у VІІ-ІV ст. до нашої ери.

Плодоовочівник - працівник сільського господарства, який займається вирощуванням овочів, плодів, ягід. Його завдання - вирощувати високі й сталі врожаї якісних плодів на основі впровадження досягнень науки і передового досвіду з метою забезпечення потреб населення в цінних, екологічно-чистих продуктах харчування. Плодоовочівник займається вивченням біологічних особливостей плодових рослин, як складових частин екологічної системи, закономірностей їх росту і розвитку залежно від екологічних факторів.

Найбільше працюють у плодоовочівництві люди, що люблять рослини, ставляться до них, як до живих істот, турботливі, уважні, вдумливі та терплячі. Професія плодоовочівника відноситься до типу «людина-природа», така група професій вимагає від особистості чуйного, дбайливого ставлення до всього живого, зосередженості, врівноваженості, прагнення до створення прекрасного.


Справжній плодоовочівник - це спеціаліст своєї справи, який постійно шукає шляхи оптимізації підготовки ґрунту для сівби та висаджування плодових, ягідних і овочевих культур; внесення добрив і вапнування; живлення рослин та догляду за ними з використанням засобів механізації; вирощуванням розсади і саджанців.


Професія плодоовочівника висуває високі вимоги до рівня розвитку уваги, пам'яті, логічного мислення та кмітливості.

Плодоовочівник повинен знати:

основи агротехніки і технології вирощування у даній зоні овочевих і плодово-ягідних культур;

терміни і техніку виконання робіт з вирощуванням плодово-ягідних культур та овочів у відкритому і захищеному ґрунті;

основні районовані сорти, їх господарську характеристику (урожайність, терміни дозрівання, стійкість проти хвороб тощо);

види добрив. способи і терміни їх внесення в ґрунт;

види хвороб і шкідників сільськогосподарських культур, вирощуваних у даній зоні, способи боротьби з ними;

види отрутохімікатів. правила їх зберігання і використання тощо

КОНТОРСЬКИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ (БУХГАЛТЕРІЯ)

Без бухгалтерії не обходиться жодне підприємство, будь-то дитячий садок або машинобудівний завод-гігант. Спеціальність входить до числа найбільш затребуваних. За досвідченого бухгалтера керівник будь-якої фірми готовий віддати «півцарства».
Ім'я італійського математика Луки Пачолі відоме далеко не кожному. Справа в тому, що саме Пачолі в кінці XV століття обґрунтував необхідність ведення бухгалтерського обліку в будь-якій області фінансово-господарської діяльності. Використовуються на практиці принципи бухобліку дозволили застосовувати, наприклад, безготівкові форми розрахунків. Це стало безперечним проривом у сфері еволюції ринкових відносин.
З тих пір багато води збігло, але сьогодні жодне підприємство, дрібне, велике, державне або комерційне, не може обійтися без бухгалтерії як способу документального ведення господарського обліку грошових коштів. Цього вимагає законодавство, цього вимагають і інтереси справи: нерідко запущена бухгалтерська та податкова звітність стає причиною штрафних санкцій. З іншого боку, в рамках бухгалтерського обліку формується інформація про діяльність організації, і грамотне ведення бухобліку допомагає передбачити багато проблем фінансового та управлінського характеру, які виникають в процесі роботи підприємства.Людина відповідальний та організований, адже бухгалтер просто не має права забувати або втрачати документи, а також не здавати звітність у строк.
Володіє математичними здібностями, оскільки доведеться постійно мати справу з цифрами, і помилка тут дорого коштує - в самому прямому значенні. Робота з документами, звітами вимагає високої концентрації уваги. Бажано також мати хорошу пам'ять, розвинене логічне мислення і вміти тримати рот на замку.
Багато фахівців у галузі бухобліку сходяться на думці, що їхня професія не вимагає будь-то надприродних здібностей. Головне - щоб вона подобалася. Якщо обчислення та паперова робота не наводять на вас нудьгу - вперед!
За даними столичних агентств, напрямок «бухгалтерія» постійно користується попитом. Бухгалтерська освіта потрібна в фінансово-кредитних установах, страхових компаніях, податково-бюджетних та державних органах, на промислових підприємствах, в спільних і торгових компаніях на посадах керівників підприємств, головних бухгалтерів, фінансових директорів, бухгалтерів, менеджерів різних рівнів управління, аудиторів, викладачів навчальних закладів. Комусь потрібні фахівці широкого профілю, комусь - професіонали в одній вузької області.
Загальна вимога одне: відмінне знання вимог і умов бухобліку. Тому без диплома сьогодні влаштуватися на роботу бухгалтером неможливо. Часи бухгалтерів, які самі всьому навчалися, залишилися в минулому. Диплом свідчить про наявність спеціальних знань, заради чого, власне, вас і беруть на роботу. Це як в медицині: синці лікувати ми всі вміємо, а от, наприклад, діагностувати банальний апендицит під силу тільки професіоналам.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати