Правила прийому Кузьминецького професійного аграрного ліцею на 2026 н.р.
Приймальна комісія працює :
пн-пт
08:30-17:00
Графік прийому громадян
- Понеділок: 08:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
- Вівторок: 08:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
- Середа: 08:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
- Четвер: 08:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
- П'ятниця: 08:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
- Субота: Вихідний
- Неділя: Вихідний
Студентам. Мова освітнього процесу в закладі є державна мова.
Загальні правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
І. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
1. Правила поведінки учнів базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України , органів місцевого самоврядування, Статуті школи.
2. Учень приходить в ліцей за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя до майбутнього уроку.
3. Не можна приносити на територію ліцей з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути, а також токсичні речовини і таблетки.
4. Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
5. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти із ліцею та її території в урочний час.
6. У разі пропуску занять учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику або майстру в\н довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.
7. Учень ліцей повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
8. Поза ліцеєм учні поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.
9. Учні бережуть майно ліцею акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
10. До учнів, які привласнили чужі речі, застосовуються дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
11. Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі, належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи, черговому вчителю, класному керівнику або шкільній адміністрації.
12. Булінг є неприпустимою формою поведінки учнів у ліцеї та за її межами.
13. Не дозволяється жувати гумку, учні можуть користуватися на уроках гаджетами лише для навчання.
14. Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені програмою.
ІІ. ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ
1. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
2. Коли викладач входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять.
3. Під час уроку не можна ходити по класу без дозволу викладача, голосно розмовляти, кричати, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.
4. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
5. Учень на уроці зобов'язаний виконувати всі вимоги викладача.
6. Під час відповіді на запитання викладача учень повинен відповідати голосно, виразно, зрозуміло.
7. Якщо учень хоче поставити питання викладача або відповісти на його питання він піднімає руку.
8. На уроці учень має право ставити питання викладачу, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
9. На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов'язково присутні в залі.
10. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.
11.Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань, які стосуються теми уроку.
12. Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
ІІІ. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ УРОКІВ
1. Під час перерви учень зобов'язаний:
- вийти з класу, якщо попросить викладач;
- учні на перервах знаходяться на своєму поверсі;
- при зустрічі з викладачами, батьками, дорослими відвідувачами школи учні вітаються:
- учням забороняється входити до вчительської без дозволу;
- забороняється вживати непристойні вирази і жести, шуміти, заважати відпочивати іншим.
2. Час перерви — особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, але не повинен заважати іншим.
3. Під час перерви учні можуть вільно пересуватися по ліцею, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня).
4. Під час перерв учням забороняється залишати ліцейну будівлю задля збереження життя та здоров'я та з метою уникнення випадків травматизму серед учнів.
5. Під час перерв забороняється бігати по ліцею, по сходах, поблизу віконних отворів, грати в м'яча у класі, коридорах та інших місцях, не пристосованих для ігор.
6. Під час перерв забороняється штовхати один одного, гратися в небезпечні ігри, кидатися портфелями і іншими предметами, застосовувати фізичну силу.
7. У ліцеї та на її території категорично забороняється тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
8. Категорично забороняється самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
9. На перервах учні можуть звернутися до свого класного керівника, майстра в\н за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
ІV. ПОВЕДІНКА УЧНІВ У ЇДАЛЬНІ
1. Під час харчування в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
2. Учні повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
3. Учні приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.
4. Розмовляти під час прийому їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
5. Учні самі прибирають посуд зі столу після вживання їжі.
6 Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
7. Забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі.
V. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ
1. У ліцеї учні повинні приходити в одязі, який відповідає перебуванню дитини у суспільних місцях. Стиль одягу - діловий, класичний.Для уроків фізичної культури, трудового навчання, хімії обов'язкова спеціальна форма.
2. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
3. Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого собе і суспільства.
4. Не можна зловживати косметикою і носити багато прикрас на заняття.
5. Знаходитися в ліцеї у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
6. На урочисті загальноліцейні заходи учні приходять у святковій формі.
7. На вечори, концерти учні вибирають одяг по рекомендації батьків та на свій розсуд.
Правила прийому Кузьминецького професійного аграрного ліцею на 2025 н.р
ЗКАЧАТИ Правил...24-5.pdf

СПИСОК ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КУЗЬМИНЕЦЬКОГО ПАЛ на 01.05.2025р.
ПІБ
посада
освіта
1
Макогон Василь Дмитрович
В.о.директора
Харківський державний технічний університет «Промислове і цивільне будівництво»
2
Грисюк Людмила Василівна
Заступник директора з НВР
Вінницький державний сільськогосподарський інститут, «Механізація сільського господарства»
3
Керницька Ліля Петрівна
Заступник директора з НВих.Р, викладач
Вінницький державний аграрний університет, «Облік і аудит»
4
Адасюк Альона Іванівнна
Старший майстер
Вінницький технікум м'ясо–молочної промисловості, «Технік-технолог»
5
Левицька Ірина Анатоліївна
методист
Вінницький державний педагогічний університет,« Українська мова та література»
6
Крупенкова Наталя Василівна
Майстер в/н
Конотопський індустріально-педагогічний технікум, «Механізація сільського господарства»
7
Дроздов Віталій Михайлович
Майстер в/н
Вінницький національний аграрний університет «Обладнання переробних і харчових виробництв»
8
Сідлецька Ірина Ярославівна
Майстер в/н
Могилів-Подільський технолого-економічний коледж «Технік-технолог з технології харчування»
9
Мацюк Віктор Леонідович
Майстер в/н
Конотопський індустріально-педагогічний університет,«Технік механік,майстер виробничого навчання»
10
Опанасюк Ірина Юріївна (відпустка по догляду за дитиною)
Майстер в/н
Кузьминецький ПАЛ, «Кухар-кондитер»
11
Кузін Роман Анатолійович
Майстер в/н
Сумський державний університет «Фінанси»
12
Гайдучок Вікторія Олександрівна
Майстер в/н
Могилів-Подільський технолого-економічний коледж Вінницького національного аграрного університету, «Технік-технолог з технології харчування»
13
Дерещук Богдан Васильович
Майстер в/н
Подільський державний аграрно-технічний університет, «бакалавр інженер-педагог»
14
Максимчук Роман Іванович (служба)
Майстер в/н
Кузьминецький ПАЛ, «Тракторист-машиніст с/г виробництва, слюсар-ремонтник»
15
Лукашенко Дмитро Віталійович
Майстер в/н
Чернятинський фаховий коледж Вінницького національного аграрного університету,фаховий молодший бакалавр «Агроінженерія»
16
Безсмертний Михайло Васильович
Майстер в/н
Національна академія внутрішніх справ, «Право»
17
Якубчик Олександр Григорович
Майстер в/н
Білгород-Дністровський с/г технікум, «Агрономія»
18
Сідлецький Олександр Васильович
Майстер в/н
Одеська державна архітектурно будівельна академія «Будівництво автомобільних доріг і аеродромів»
19
Дацьков Дмитро Юрійович
Майстер в/н
Харківський індустріально-педагогічний технікум,«Майстер виробничого навчання,технік-механік»
20
Дацькова Інна Василівна(відпустка по догляду за дитиною)
Майстер в/н
Харківський індустріально-педагогічний технікум, «майстер виробничого навчання,технік-механік»
21
Мулярчук Володимир Іванович
викладач
Вінницький державний педагогічний університет ім.М. Островського, «Вчитель історії і суспільнознавства»
22
Гуменюк Володимир Васильович
викладач
Вінницький політехнічний інститут,«Автомобілі іавтомобільне господарство»
23
Вусик Юрій Григорович
викладач
Вінницький державний сільськогосподарський інститут, «Інженер-механік»
24
Максимчук Ілля Іванович
викладач
Вінницький державний аграрний університет, «Агрономія»
25
Задерилова Тетяна Вікторівна
викладач
Національний університет харчових технологій,бакалавр «Харчові технології»
26
Ліщина Ольга Василівна
викладач
Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки, «Географія і біологія»
27
Максимчук Алла Вікторівна
викладач
Барське педагогічне училище, «дошкільне виховання»;
Навчається в Уманському державному педагогічному університеті ім.. Павла Тичини «Історичний факультет»
28
Никитюк Ангеліна Олександрівна
Майстер в/н
Вінницький медичний фаховий коледж ім. акад. Д.К. Заболотного «Медсестринство»; навчається в Вінницькому державному педагогічному університеті ім.. М. Коцюбинського
29
Поліщук Оксана Леонідівна
викладач
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, «Педагогіка і методика середньої освіти, математика»
30
Мацюк Любов Семенівна
вихователь
Конотопський індустріально-педагогічний технікум,«Технік-будівельник, майстер в/н»
31
Підкругляк Лариса Вікторівна
вихователь
Вінницький технікум м'ясо–молочної промисловості, «Технік-технолог»
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
створені сприятливі, а саме:
- заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
- у наявності пандус;
- будівлі закладу, де перебувають вихованці, об'єднані зручними переходами;
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
- виконано ремонт туалетів на І поверсі;
- виконано поточний ремонт класних кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
- стіни світлих тонів;
- меблі, парти – кольору натурального дерева;
- стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені
Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог.